شفا مگ

ماسک برای از بین بردن جای جوش

اگر زیاد جوش می زنید و جای جوش ها روی صورتتان می ماند و روی زیبایی شما تاثیر می گذارد می توانید از ماسک های طبیعی برای از بین بردن جای جوش استفاده کنید. اگر حوصله ماسک گذاشتن دارید این چند ماسک را امتحان کنید تا جای جوش های قدیمی را از بین ببرید.

ماسک برای از بین بردن جای جوش

ماسک تخم مرغ و روغن زیتون

بهترین و موثرترین ماسک برای از بین بردن جای جوش، زرده تخم مرغ به همراه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و همین میزان عسل است. این ماسک را به مدت 20 دققیه، یک روز در میان و برای حداقل 2 ماه استفاده کنید. و آن را با آب ولرم بشویید.

ماسک برگ کلم

آنچه در این فصل در همه سبزی فرووشی ها می بینید انواع کلم است. برگ گل کلم را بهمراه برگ ترب خرد کرده و روی پوست تان قرار دهید. و بعد از نیم ساعت آن را بشویید.

ماسک تخم جعفری

تخم جعفری را در آسیاب بریزید و سپس با یک لیوان آب بجوشانید. بعد، این مخلوط را از صافی عبور داده و یک تکه پارچه تمیز را با آن خیس کنید و مانند کمپرس روی پوست تان بگذارید. هر روز برای مدت نیم ساعت از این کمپرس استفاده کنید.

ماسک جوانه گندم

مقداری جوانه گندم را داخل مخلوط کن بریزید سپس آن را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را برای 20 دقیقه روی پوست تان بگذارید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.