شفا مگ

ماسک ضد چین و چروک صورت

ایجاد چین و چروک کوچک در صورت باعث می شود نگرانی هایی در زنان ایجاد کند و فکر می کنند که به پیری نزدیک شدند. اما می توانید با این ماسک علاوه بر جوانسازی پوست خود را آبرسانی کنید تا باعث شادابی و درخشندگی شود.

ماسک ضد چین و چروک صورت

 اگر شما می خواهید از شر چین و چروک هاي پوستی خلاص شوید, بهتر هست که از طریق طبیعی اقدام کنید که برترین انتخاب در حال آماده هست.مواد تشکیل دهنده این درمان, طبیعی میباشند و بنابراین هیچگونه عوارض جانبی شما را تهدید نخواهد کرد. این روش نه تنها برای رفع چین و چروک مناسب هست بلکه از پوست هم مراقبت میکند.

مواد لازم برای ماسک ضد چین و چروک صورت:

  • ۱ شماره موز رسیده
  • ۱ شماره گوجه فرنگی خرد شده
  • ۱ قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا

طرز تهیه ماسک ضد چین و چروک

  • موز رسیده را پوست بکنید و به قطعات کوچک تقسیم کنید.
  • موز را بطور کامل له کنید و سپس آب گوجه فرنگی را نیز به آن اضافه کنید.
  • یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را به مخلوط اضافه کنید و مفید مخلوط کنید.

در پایان مخلوط بدست آمده را روی صورتتان اعمال کنید و اجازه دهید که 30 دقیقه روی صورتتان بماند و پس از این زمان صورتتان را با آب گرم بشویید.

از این درمان طبیعی خانگی باید به مدت یک بار در روز به مدت سه روز اعمال کنید. با اینکار چین و چروک هاي صورت شما کاهش می یابند و همین طور جوش هاي سر سیاه شما از بین می رود و هم چنین برای رویارویی با آکنه نیز مناسب هست.از این ترکیب تنها به مدت سه روز باید بهره گیری کنید و بطور ملایم بعد از شست و شو, صورت تان را ماساژ دهید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.