شفا مگ

ماسک آرد جو و عسل

آیا با پوست خود مشکلی دارید؟ آیا احساس می کنید پوستتان مانند قبل شاداب نیست؟ سلامتی و شادابی پوست برای افراد بخصوص برای زنان بسیار مهم است. اهمیت دادن به پوست باعث می شود که پوست همیشه جوان و شاداب باشد.برای این منظور می توانید از ماسک های مختلفی برای شادابی پوست صورت خود استفاده کنید. یکی از ماسک هایی که می توانید برای شادابی و جوانی پوست استفاده کنید ماسک عسل و آرد جو است. در ادامه با طرز تهیه این ماسک آشنا خواهید شود.

ماسک آرد جو و عسل

طرز تهیه ماسک عسل و آرد جو

آرد جو فوق العاده تمیز کننده است و می تواند پوست را تمیز و شاداب کند و ترکیب آن با عسل می تواند باعث نرمی ، درخشانی و صاف شدن پوست شود.

مواد لازم:

  • یک قاشق غذا خوری عسل
  • یک قاشق غذا خوری آرد جو
  • یک قاشق چای خوری پودر نعناع

برای تهیه ماسک آرد جو و عسل ابتدا یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذا خوری آرد جو و همچنین یک قاشق چای خوری پودر نعنا مخلوط می کنید. سپس مقداری شیر به مخلوط اضافه کرده تا حالت کشدار پیدا کند تا در زمان قرار دادن آن روی صورت ، روان نشود.ابتدا صورت را بشویید و ماسک را به صورت و گردن خود بزنید. بعد از نیم ساعت صورت خود را با آب ولرم بشویید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.