شفا مگ

سیر و لیمو برای گرفتگی رگ قلب

سیر و لیمو یکی از نوشیدنی هایی است که می تواند برای گرفتگی رگ قلب و پاکسازی کبد بسیار مفید باشد و راهی مطمئن برای باز کردن رگ های مسدود شده قلب می باشد.

سیر و لیمو برای گرفتگی رگ قلب

یکی از دلایل گرفتگی عروق و رگ های قلب تغییر در شدت جریان خون و افزایش میزان کلسترول است.درمان به موقع رگ های مسدود شده قلب در پیشگیری از سکته قلبی بسیار مهم است.

برخی از مواد طبیعی هستند که می توانند برای کاهش کلسترول و سلامت قلب بسیار مفید باشند. سیر یک مواد غذایی مفید برای بدن است و برای رفع گرفتگی عروق ، سلامت و کاهش کلسترول در بدن بسیار موثر است.

اگر رگ های خونی در مغز و یا نواحی قلب دچار گرفتگی شده باشد می توانید با نوشیدنی طبیعی سیر و لیمو آن را باز کنید.ویتامین C موجود در لیمو باعث تقویت دیواره رگ ها شده و سیر موجب رقیق شدن خون در رگ ها می شود و علاوه بر رفع گرفتگی دارای خواص ضد عفونت و ضد التهابی نیز دارد.

نوشیدنی طبیعی سیر و لیمو یک نسخه طب سنتی می باشد که برای درمان گرفتگی های عروق بسیار مفید است. در ادامه با طرز تهیه نوشیدنی سیر و لیمو برای گرفتگی عروق آشنا شوید.

نکته بسیار مهم : لازم به ذکر است که حتما قبل از مصرف این نوشیدنی با پزشک خود مشورت کنید و از بی خطر بودن آن برای شرایط پزشکی خود اطمینان حاصل کنید.

طرز تهیه سیر و و لیمو

برای تهیه سیر ولیمو 30 عدد حبه سیر را پوست گرفته و به همراه 5 عدد لیمو ترش با پوست که قبلا هسته های آن را گرفته اید در همزن بریزید. پس انکه محتیوان در میکسر له شد، با یک لیتر آب مخلوط کنید و سپس بجوشانید.

یکی از نکات مهم این است که فقط باید یک بار جوش بخورد و گرنه معجون خراب می شود.پس از سرد شدن معجون، آن را از صافی رد کنید و محتویات را داخل یک شیشه بریزید و در یخچال نگه داری کنید.

طریقه مصرف معجون سیر و لیمو

نوشیدنی سیر ولیمو را روزانه نصف استکان به همراه غذا میل کنید. این نوشیدنی را به مدت 3 هفته مصرف کنید و هشت روز استراحت دهید و نوشیدنی مصرف نکنید. سپس برای دومین دوره به مدت 3 هفته دیگر آن را مصرف کنید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.