شفا مگ

کدام میوه برای چربی خون مفید است

چه میوه ای برای چربی خون مفید است؟ این میوه حاوی پکتین و پلی فنول، آنتی اکسیدان میباشد ومی تواند میزان چربی خون را کاملا کنترل کند و همچنین ضد سرطان است.

کدام میوه برای چربی خون مفید است

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است این میوه آبدار می تواند مانع رشد سلول های سرطانی شود و همچنین باعث چربی خون در افراد می شود. سیب میوه ای است که دارای خواص زیادی برای بدن است. مصرف بیش از یک عدد سیب در روز می توانید خود را در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت کنید.

پکتین و پلی فنول 2 ترکیب آنتی اکسیدانی در سیب می باشند که می تواند چربی خون را کنترل کند و از بالا رفتن LDL خون جلوگیری کند. یکی از مواردی که می توانید آنتی اکسیدان بیشتری از سیب دریافت کنید این است که سیب را با پوست مصرف کنید.پوست سیب شش برابر آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به گوشت سیب دارد.

سیب علاوه بر خواص سلامتی می تواند حافظه را بالا ببرد.سیب این قابلیت را دارد تا مغز را شاداب تر از سن اصلی نگه دارد. حافظه را تقویت می کند و این پتانسیل را دارد تا شما با آلزایمر مقابله کنید.
سیب حاوی 5 گرم فیبر است که می تواند 20 درصد از فیبر مورد نیاز بدن را تامین کند و همچنین احساس سیری به شما می دهد. مقدار قند موجود در سیب به صورت آرام وارد جریان خون می شود و کمک می کند تا میزان قند خون و انسولین بدن ثابت بماد.

تحقیقات(researches) آزمایشگاهی نشان داده، ترکیبات موجود در این میوه آبدار مانع از رشد سلول های سرطانی می شود و البته این میوه در این زمینه خیلی بیشتر سودمند خواهد بود. (اگر به طور کامل خورده شود به این معنی که شما دانه و حتی ساقه را هم نوش جان کنید.)

افرادی که بیش از یک عدد سیب در روز می خورند به نوعی خودشان را در برابر انواع سرطان ها بیمه می کنند. اگر شما هم دوست دارید 9 تا 42 درصد بیش از دیگران در برابر انواع سرطان هایی مثل سرطان(Cancer)پروستات، سینه، زبان، تخمدان و دیگر سرطان ها مصون بمانید به طور روزانه بیش از یک عد د سیب بخورید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.