شفا مگ

درمان میخچه پا با سیر

درمان میخچه پا با سیر یکی از موثرترین درمان ها برای میخچه می باشد و این درمان حدود یک هفته زمان می برد و باعث حذف موثر بافت های میخچه از بدن می شود.

درمان میخچه پا با سیر

میخچه از جمله شرایط دردناکی است که در معمولا در کف پا ایجاد می شود که به صورت گرد و دردناک است که به علت فشاری که بر پوست وارد می شود ایجاد می شود و به مرور زمان بزرگتر می شود. میخچه به طور معمول در اثر اصطکاک بیش از حد در کفش ایجاد می شود و معمولا به دلیل کفش های نا مناسب می باشد.

هنگامی که پوست فشار بیش از حد و منظمی به آن وارد می شود آن قسمت از پوست ضخیم می شود و به این ناحیه از پوست ضخیم شده میخچه گفته می شود که معمولا گرد است و می تواند دردناک باشد.

وقتی میخچه در معرض رطوبت مانند عرق قرار می گیرد، نرم می شود. چنین میخچه هایی بین انگشتان چهارم تا پنجم انگشتان پا دیده می شود و به راحتی می توانند آلوده شوند.

یکی از درمان هایی موثر برای درمان میخچه سیر است که به عنوان یک درمانگر قدرتمند شناخته می شود. سیر می تواند برای درمان بیماری های پوستی نیز بسیار موثر باشد. برای از بین بردن میخچه و پینه می توانید از سیر کمک بگیرید تا به بهبود سریع آن کمک کنید.

سیر یکی از درمان های موثر برای میخچه می باشد که بهترین زمان استفاده آن شب است و با توجه به آزمایشات بالینی سیر می تواند باعث حذف موثر بافت میخچه از بدن شود.

نحوه درمان میخچه با سیر

ابتدا دستان و پاهای خود را با آب و صابون بشویید و چند حبه سیر را پوست بگیرید و آن را رنده کرده و به شکل یک خمیر در آورده و مقداری از  آن را روی میخچه بمالید. سپس مقدار دیگر آن را روی میخچه قرار داده و سپس پا را با پارچه یا چسب زخم بپوشانید و بگذارید یک شب تا صبح روی میخچه بماند و سپس صبح روز بعد پاهای خود را بشویید.

این کار را چند بار تکرار کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. این روش درمانی با سیر اغلب در طی یک هفته باعث درمان کامل می شود.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.