شفا مگ

نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو و کاهش وزن باد کم کالری، افزایش دهنده متابولیسم و چربی سوز باشد که در ادامه به چند نوشیدنی چربی سوز قوی اشاره می کنیم.

نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو

کاهش وزن باعث تغییرات زیادی در سلامتی شما می شود و بر اساس تحقیقات، وزن اضافی باعث پیشرفت بیماری هایی از جمله دیابت نوع 2، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و بیماری های دیگر می شود. کاهش وزن اضافی نه تنها اندام مناسبی را برای شما فراهم می کند، بلکه از ابتلا به بسیاری از بیماری ها نیز جلوگیری می کند. نوشیدنی ها می توانند مانند رژیم کامل غذایی باعث کاهش وزن شود و به شما در لاغری شکم و پهلو کمک می کنند.

همراه با ورزش منظم و خوردن غذای سالم، برخی از نوشیدنی ها برای کاهش وزن بسیار مفید هستند. نوشیدنی ها بدن را هیدراته نگه می دارند و سوخت و ساز بدن را تقویت می کنند. همه نوشیدنی ها مانند نوشابه و برخی آب میوه ها برای کاهش وزن مناسب نیستند و مقدار زیادی کالری اضافه به بدن اضافه می کنند. این نوشیدنی ها بدن شما را به سمت اضافه وزن سوق می دهند.

توجه داشته باشید لاغری شکم و پهلو امری یک شبه نیست. برای سوزاندن چربی های اضافه بدن، یک رژیم غذایی کامل و ورزش منظم لازم است . برخی از غذا ها و نوشیدنی ها صدها کالری اضافی به بدن منتقل می کنند. این باعث می شود وزن زیادی اضافه کنیم. اضافه وزن می تواند منجر به مسائل جدی در سلامتی از جمله بیماری های قلبی و فشار خون بالا شود.

علاوه بر این داشتن چربی اضافی ممکن است بر اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد. برای داشتن جسم و ذهن سالم، داشتن تناسب اندام یک امر ضروری است و آنچه نوشیدنی باعث لاغر شدن می شود بهترین گزینه است. در ادامه با نوشیدنی هایی که می توانند به لاغری شکم و پهلو کمک کنند آشنا می شوید و توجه داشته باشید قبل از مصرف این نوشیدنی ها با پزشک یا مشاوره تغذیه مشورت کنید، بخصوص افرادی که بیماری های خاص دارند مهم است که مصرف نوشیدنی هایی که به کاهش وزن کمک می کنند را با پزشک خود مشورت کنند.

نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی

برخی نوشیدنی ها باعث لاغری شکم و پهلو می شوند و بدن شما را هیدراته نگه می دارند. همه این نوشیدنی ها از نظر ارزش غذایی بالا و طعم خوبی دارند.از نوشیدنی های پر کالری پرهیز کنید و به رژیم غذایی خود آب، چای سبز، قهوه، شیک پروتئین، سرکه سیب، آب زنجبیل و لیمو اضافه کنید.

نوشیدن آب

قطعا می دانید، آب برای حفظ آب بدن در طول روز برای بهبود عملکرد کبد و کلیه ضروری است. نوشیدن آب به سوزاندن کالری کمک می کند. نوشیدن آب باعث می شود که کالری کمتری مصرف کنید و در نتیجه باعث کاهش وزن اضافی می شود.سعی کنید هر نیم ساعت قبل از مصرف غذا یک لیوان آب بنوشید. به این ترتیب علاوه بر مراقبت از اندام های داخلی، می تواند به کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو کمک کند.

چای سبز

نوشیدن چای سبز به جای آب و سایر نوشیدنی ها مانع از افزایش صدها کالری در روز می شود. چای سبز سالم است و می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است، همچنین دارای کافئین می باشد که می تواند به سوزاندن کالری کمک زیادی کند و آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز نیز وظیفه افزایش متابولیسم را بر عهده دارند.

تهیه یک فنجان چای سبز بسیار ساده است و فقط 5 دقیقه بیشتر طول نمی کشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کیسه چای را درون یک فنجان قرار داده و آب جوش را روی آن بریزید و بگذارید 5 دقیقه بماند تا دم بکشد.

زنجبیل و لیمو

نوشیدنی زنجبیل و لیمو سرشار از آنتی اکسیدان است که به تقویت متابولیسم بدن کمک می کند. بر اساس تحقیقات، زنجبیل افراد را برای مدت بیشتری سیر نگه می دارد و هضم غذا را بهبود می بخشد. علاوه بر این زنجبیل حاوی خواص ضد التهابی است.

زنجبیل برای سوزاندن چربی های شکم مفید است و با اضافه کردن لیمو به نوشیدنی می توانید طعم نوشیدنی را تغییر دهید و نوشیدنی را سرشار از ویتامین سی کنید. آب زنجبیل به شما در کاهش وزن کمک زیادی می کند، در حالی که لیمو نوشیدنی را خوش طعم می کند. این معجون را می توانید روزی 2 تا 3 بار بنوشید.

آب رازیانه

بذر رازیانه سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که به بهبود هضم غذا و تقویت متابولیسم بدن کمک زیادی می کند. این ماده حاوی خواص ضد باکتری است که می تواند روند غذا را آسان کند. بهتر است بدانید رازیانه می تواند گرسنگی را کاهش دهد و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد و بدن شما را سم زدایی کند.
برای تهیه دمنوش رازیانه در یک لیتر آب 2 قاشق غذا خوری دانه رازیانه اضافه کنید و بگذارید 10 دقیقه بجوشد.سپس بگذارید مدتی خنک شود و سپس به آن عسل و لیمو اضافه کنید تا به آن طعم دهد. آب رازیانه را روزی 2 بار بنوشید.

قهوه

ممکن است با صبحانه یا میان وعده های عصرانه خود قهوه بنوشید. قهوه یکی از پر طرفدارترین نوشیدنی های جهان می باشد که سرشار از کافئین است و می تواند به تقویت متابولیسم کمک کند. کافئین تجزیه چربی را افزایش می دهد و به بدن شما برای کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

یک فنجان قهوه حاوی 95 میلی گرم کافئین است. در نتیجه، قهوه شما را در طول روز فعال و شاداب نگه می دارد. قهوه سیاه یک چربی سوز عالی است که سوخت و ساز بدن را تا 50 درصد افزایش می دهد.افرادی بیماری های خاص دارند باید قبل از مصرف قهوه با پزشک خود مشورت کنند.


بیشتر بخوانید: طرز تهیه قهوه سبز برای لاغری


چای سیاه

چای سیاه مانند چای سبز حاوی کافئین است که می تواند به افزایش متابولیسم بدن کمک کند و باعث تجزیه چربی در بدن شود. چای سیاه سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان است که می تواند به هضم غذا کمک کند. طبق تحقیقات، چای سیاه برای سوزاندن چربی های شکم بسیار مفید است. مصرف منظم چای سیاه همراه با رژیم غذایی و ورزش مناسب، ممکن است شکمی صاف برای شما ایجاد کند. این یکی از رایج ترین نوشیدنی های کاهش وزن است.

آب سبزیجات

برخلاف آب میوه، آب سبزیجات کالری کمی دارند و به شما کمک می کنند تا شکم و پهلوی صاف داشته باشید. سبزیجات سرشار از فیبر ، ویتامین و مواد مغذی است و می تواند گرسنگی شما را برطرف کند و شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. سبزیجات مناسب برای لاغری شامل آب هویج، آب خیار، آب کرفس گزینه های عالی برای چربی سوزی می باشند. این نوشیدنی ها به شما کمک می کنند کربوهیدرات کمتری مصرف کنید. برای نتیجه بهتر از آب سبزیجات بهتر است آنها را با معده خالی بنوشید.

شیک پروتئین

با شیک پروتئین می توانید پروتئین بیشتری مصرف کرده و وزن بیشتری از دست بدهید. شیک پروتئین معده شما را پر نگه می دارد و شما را برای مدت طولانی سیر می کند. این نوشیدنی می تواند گرسنگی شما را کاهش دهد و کالری بیشتری بسوزاند. شیک پروتئین کالری کمی دارد و می تواند به لاغری شکم و پهلو کمک زیادی کند. البته قبل از مصرف پروتئین حتما با پزشک یا مشاور تغذیه مشورت کنید تا مطمئن شوید برای شما بی خطر است.

دمنوش زیره

دمنوش زیره به شما کمک می کند تا با خیال راحت ورزش کنید. دمنوش زیره سبز برای لاغری موثر است و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان و مواد مغذی است که متابولیسم را تقویت می کند. این نوشیدنی به عنوان یک شگفتی برای تسکین اسیدیته و نفخ شکم است. زیرا علاوه بر تسکین بدن شما، عملکرد هضم را بهبود می بخشد. علاوه بر این زیره سبز باعث شادابی می شود و از قند خون شما می کاهد.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.