شفا مگ

چگونه انرژی مثبت در خانه داشته باشیم

برای اینکه انرژی مثبت در خانه داشته باشیم، ابتدا با برخی نکات تغییرات را از خود آغاز کنید تا بتوانید انرژی مثبت را به خانه و افراد دیگر خانه انتقال دهید.

چگونه انرژی مثبت در خانه داشته باشیم

اگر می خواهید تغییری در خانه خود ایجاد کنید و خانه ای سرشار از انرژی مثبت داشته باشید، باید بدانید که تغییر از درون آغاز می شود. طبق روانشناسی کوانتوم، انسان آهن ربایی است که آنچه را که فرد مدافع آن است، جذب و احیا می کند. اگر می خواهید زندگی شما با انرژی های خوبی پر شود، باید به فکر تغییر روش برای جذب این قدرت باشید. در ادامه مقاله به روش هایی برای جذب انرژی مثبت در خانه و داشتن یک خانه پر انرژی می پردازیم.

انرژی مثبت در خانه

برای داشتن انرژی مثبت در خانه باید هر فرد در آن خانه تلاش کند و خود را برای ارتباط با انرژی مثبت در خانه اماده کند. برای شروع ابتدا از خودتان شروع کنید، این باعث می شود شروع انرژی خانه از یک جا شروع شود. با این روش هایی که در ادامه مقاله می خوانید می توانید تغییری در خود ایجاد کنید تا بتوانید انرژی را به فرد دیگری در خانه انتقال دهید و در طی مدتی می بینید کل خانه و افراد خانه انرژی مثبتی خواهند داشت. زیرا هر انسان یک آهن ربا است .

به درون خود نگاه کن

قانون شناخته شده جاذبه ریشه در جریان فلسفی روانشناسی کوانتوم دارد که استدلال می کند قدرت ذهن مهمترین عامل در تغییر زندگی شخصی است. یکی از قوی ترین و برجسته ترین مدافع این قانون دیوید هیوم بود که معتقد بود در ذهن کلید اصلی زندگی قرار دارد، زیرا افکار می توانند تحقق پیدا کنند. مقصود او از این حرف این بود که آنچه شما فکر می کنید و رویای آن را می بینید می توانند روزی به واقعیت تبدیل شود. زیرا این باعث جذب موفقیت ها در زندگی می شود. بنابراین برای داشتن یک انرژی مثبت در خانه فقط باید یک کار انجام دهید: به درون خود نگاه کنید.

خود را بشناسید

شما باید در مورد افراد در خانه طوری فکر کنید که گویی همه ما آهن ربا هستیم. هر چه انرژی مثبت بیشتری دریافت کنید، مقدار بیشتری از آن را جذب خواهید کرد. بنابراین مهم است که این احساسات را به خانه منتقل کنید تا افراد در خانه بتوانند آن را برگردانند. بنابراین اولین قدم برای جذب انرژی مثبت در خانه این است که خود را قبول داشته و هم خود را با نقاط ضعف و نقاط قوت دوست داشته باشید.

روزانه به آینه نگاه کنید و نقایص خود را کشف کنید، آنها را با صدای بلند بگویید و آنها را بپذیرید. هر آنچه را که نمی دانید،نمی توانید آن را کنترل کنید. نقاط ضعف نباید باعث شود شما احساس حقارت کنید. بلکه باید با عکس آن تعادل برقرار کنید. دوست داشتن خود اولین قدم برای داشتن یک زندگی راضی کننده و سرشار از انرژی مثبت است.

خود و دیگران را ببخش

برای شاد بودن از خود در زندگی، مهم است یاد بگیرید چگونه خود و دیگران را ببخشید. اگر فردی در خانه باعث اذیت شما شده است، اگر کاری در زندگی انجام داده اید که پشیمان شده اید، خود را ببخشید. بی فایده است که همیشه خود را برای یک موضوع مورد ضرب و شتم قرار دهید، زیرا آن موضوع به یک حلقه باطل تبدیل می شود که جدا شدن از آن بسیار دشوار است. با خود یا فردی که در خانه باعث آزار شما شده است آشتی کنید. انسان ممکن است اشتباه کند و خداوند می بخشد. بسیار مهم است که با خود و گذشته خود آشتی کنید تا بتوانید انرژی مثبت را در زمان حال خود طراحی و آن را به آینده خود ارسال کنید.

روی نگاه خود به زندگی کار کنید

هیچ چیز بهتر از داشتن افکار خوش بینانه برای جذب احساسات خوب در خانه نیست. اگر خود را در یک لحظه خاص از زندگی می بینید، به جای اینکه به بدترین حالت فکر کنید، سعی کنید به بهترین حالت آن فکر کنید و رویا پردازی کنید که آن لحظه از زندگی چگونه بهترین حالت می شود.همه چیزهایی را که می خواهید در آن لحظه به یاد آورید. با پرورش ایده های مثبت قادر خواهید بود این انرژی را به محیط خود منتقل کرده و آن را جذب کنید.بنابراین مهم است که مراقب موقعیت های روزمره باشید. زمانی که در خانه مشکلی پیش می اید سعی کنید به نگرش خود توجه داشته باشید. .

از غرغر کردن پرهیز کنید

عادت بدی که بیشتر افراد در خانه دارند این است که موقعیت های ناخوشایندی را که در طول روز تجربه می کنند مانند پایم درد می کند، خسته شدم اینقدر کار کردم، فلان شخص به من توهین کرده و غیره. سعی کنید این نظرات را در خانه سرکوب کنید و سعی کنید آنها را به خانه انتقال ندهید و برای خود نگه دارید. این باعث می شود که کمتر غرغر کنید و مشکلاتی که در زندگی دارید کمترین تاثیر در انرژی شما و خانه داشته باشد.

با اشتباهات خود زندگی کنید

ما انسان هستیم و قطعا اشتباه می کنیم، این یک واقعیت است. بنابراین پذیرش این اشتباهات مهم است. احساس ضعف نکنید، تمرکز خود را از دست ندهید یا جنبه تاریک اشتباهات را مشاهده نکنید، به یاد داشته باشید هر ابر دارای یک پوشش نقره ای است. و این همان چیزی است که شما باید به آن فکر کنید.

وقتی مشکلی پیش می آید، به جای اینکه خود را در بدترین حالت قرار دهید، فکر کنید که کارهای دیگر، بهتر پیش می رود. سعی کنید از این شکست ها استفاده کنید، زیرا می توانید از هر چیز درس بگیرید. همانطور که قبلا گفته شد، تفکر مثبت، برای یادگیری نحوه زندگی با اشتباه و فرو نرفتن در اشتباهات ضروری است . زیرا وقتی مشکلی پیش می آید و در آن فرو بروید و اعصاب خود را خورد کنید کمکی به شما نخواهد کرد، اما اگر با مشکل کنار بیایید و در آن غرق نشوید می توانید انرژی مثبت را برای کارهای بهتر جذب کنید.

برای رسیدن به اهداف تلاش کنید

یکی از موثرترین روش ها برای جذب ذهنیت مثبت تلاش کردن برای رسیدن به اهداف می باشد. سعی کنید در خانه و زندگی خود هدف ایجاد کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. این باعث می شود انگیزه ای تازه در زندگی شما ایجاد شود و احساس رضایت از زندگی داشته باشید. هدف برای داشتن یک زندگی کامل و راضی کننده ضروری است.

پس شروع کنید، اگر می خواستید طرز تهیه انواع کیک ها را یاد بگیرید از همین الان شروع کنید. به نا امنی های خود پشت کنید، اعتماد به نفس خود را تشویق کنید و برای داشتن یک خانه شاد و پر انرژی تلاش کنید. این را بدانید شاد بودن در خانه و زندگی به شما بستگی دارد، بنابراین آن را همانطور که می خواهید داشته باشید ایجاد کنید و به تدریج به عنوان زندگی رویاهای شما شکل می گیرد.

انرژی منفی را از خانه دور کن

اگر احساس می کنید خانه شما انرژی منفی جذب می کند، می توانید با استفاده از برخی تکنیک های فنگ شویی انرژی خانه خود را بهبود بخشید. ممکن است بی ربط به نظر برسد، اما برخی از نکاتی که این روش قدیمی به ما نشان می دهد کاملا منطقی است و باعث ارامش در خانه می شود.

چگونه انرژی مثبت را افزایش دهیم

وقتی انرژی شخصی شما پراکنده یا حتی تمام شود، تحقق به رویاها و اهداف زندگی دشوار تر می شود. این در اختیار شماست که تمام انرژی مثبت خود را تقویت کنید تا تمام آنچه را که فکر می کنید به دست آورید.

دزد انرژی را پیدا کن

توصیه می شود ابتدا آنچه باعث افزایش انرژی مثبت در شما و رویدادهایی که انرژی شما را می دزدند شناسایی کنید. در بیشتر موارد دزد انرژی شما چیز هایی بی اهمیت مانند ترافیک، نگرش یک فرد خاص، وضعیتی که همیشه شما را ازار می دهد و غیره می باشد.

وقتی بدانید چه چیزی انرژی شما را مصرف می کند، باید در اسرع وقت برای خاتمه دادن به این مشکل قدم بردارید یا به راحتی آن عنصر خاص را نادیده بگیرید تا از مسائلی بی حاصل که فقط ناراحتی ایجاد می کنند خلاص شوید.

تفاوت کار مهم و عجله ای را پیدا کن

شما باید یاد بگیرید تفاوت بین آنچه واقعا مهم است و آنجه عجله ای است را تشخیص دهید. اغلب مواقع مواردی وجود دارد که عجله ای می باشند، این به این دلیل است که برنامه ریزی کافی نبوده یا صرفا به دلیل زمان کم برای انجام می باشد. کارهای اضطراری هم فوری هستند و نیاز به واکنش فوری دارند. با این حال بسیاری از مواقعا برخی کارها فوری نیستند، اما باز به آنها با دید فوری و اضطراری برخورد می کنید، زیرا ما به آنها اهمیت زیادی می دهیم. چنین مواردی باعث کاهش انرژی مثبت شما می شود و شما را از آنچه واقعا در زندگی مهم است دور می کند.

رویدادهای مثبت را شناسایی کن

همانطور که افراد یا رویدادهایی وجود دارند که انرژی شما را می گیرند، افراد دیگری نیز هستند که شما را سرشار از نشاط می کنند. اقداماتی وجود دارد که به شما کمک می کند مسیر خود را دنبال کنید و زندگی را زیبا و آسان کنید یا به سادگی شما را به اهداف و مقاصد نزدیک کنند.

آنها رویدادها یا افرادی هستند که شما را تشویق می کنند، از شما حمایت می کنند و شما را با انرژی های خوب لازم برای حرکت رو به جلو پر می کنند تا برای رویاهای خود بجنگید. این افراد یا رویدادها را شناسایی کنید. در صورت نیاز به شارژ مجدد به این رویداد ها یا افراد نزدیک شوید.

فعالیت انرژی بخش پیدا کن

شما باید برای یافت فعالیت هایی تمرکز کنید که شما را با انگیزه و سرشار از انرژی می کند. برای بسیاری از افراد ورزش می تواند انرژی بخش باشد، برخی دیگر با بازی کردن، کتاب خواندن می توانند انرژی باتری خود را شارژ کنند. پس حتما فعالیتی برای شارژی باتری خود پیدا کنید.

همچنین سعی کنید خود را با افرادی احاطه کنید که همان رویکرد حیاتی شما را دارند تا به شما در حفظ روحیه و انگیزه جنگی قوی کمک کند. هر چه قدرت شما بیشتر باشد شانس موفقیت و رضایت بیشتری خواهید داشت.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.