شفا مگ

اسموتی موز برای لاغری به همراه کره بادام زمینی

اسموتی سرشار از پروتئین یک معجون بسیار موثر و آسان برای کاهش وزن است و می توانید به راحتی در خانه آن را تهیه کنید و مصرف کنید. این نوشیدنی عالی برای صبحانه می باشد. در حالی که غذاهای سنتی صبحانه مانند کربوهیدرات، گوشت و تخم مرغ ممکن است احساس سنگینی یا نفخ را در شما ایجاد کنند، یک اسموتی غنی از پروتئین به بدن شما انرژی می بخشد و به کاهش وزن نیز کمک می کند.اگر می‌خواهید اندام خوبی داشته باشید، اسموتی ها می توانند راه حل خوبی برای کاهش وزن باشند. یافتن غذا ها و نوشیدنی هایی که برای علاوه بر طعم و مزه برای کاهش وزن مفید باشند کمی دشوار است.اسموتی که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم تمام معیار های خوب را دارد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اسموتی موز برای لاغری به همراه کره بادام زمینی

 یک صبحانه سالم و مغذی چیزی است که برای حافظ سلامتی شما در طول روز لازم است. متاسفانه برخی از مردم صبحانه مصرف نمی کنند . این اسموتی غنی از پروتئین می تواند برای افراد در صبحانه بویژه افرادی که صبحانه نمی خورند بسیار مفید باشد. سعی کنید روز خود را با اسموتی شروع کنید که تمام پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کنید.اسموتی ها احساس سیری بیشتری می دهند و باعث می شود که در طول روز گرسنه نشوید .

طرز تهیه چربی سوزی با پروتئین بالا

در ادامه یک دستور العمل خوشمزه و آسان برای یک اسموتی غنی از پروتئین و چربی سوز آورده ایم. یک وعده از این خوراکی سالم و خوشمزه حاوی 366 کالری، 18 گرم پروتئین، 17 گرمچربی ، 3.5 گرم چربی اشباع شده، 32 گرم کربوهیدرات، 151 میلی گرم سدیم و 3 گرم فیبر است.

مواد لازم که نیاز دارید شامل:

  • یک دوم فنجان شیر بدون چربی
  • یک دوم فنجان ماست ساده بدون چربی
  • 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، خامه طبیعی
  • یک چهارم موز بسیار رسیده
  • 1 قاشق غذا خوری عسل

نصف فنجان شیر بدون چربی و ماست بدون چربی را در مخلوط کن بریزید و سپس یک چهارم موز بسیار رسیده را به قطعات برش داده وبه مخلوط کن اضافه کنید. سپس 2 قاشق غذا خوری کره بادام زمینی خامه ای، طبیعی به آن اضافه کنید. سپس 1 قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کرده و بگذارید به خوبی مخلوط شوند. سپس اسموتی را در یک لیوان بریزید و میل کنید.

موز انرژی طبیعی را تامین می کند، زیرا حاوی قندهای طبیعی مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز است. آنها همچنین با ایجاد احساس سیری بیشتر به شما در جلوگیری از پرخوری کمک می کنند.

شیر بدون چربی یا بدون چربی در بین افرادی که از رژیم غذایی خاصی برای کاهش وزن پیروی می کنند محبوب است. حاوی بیشتر مواد مغذی موجود در شیر سنتی از جمله پروتئین، فسفر، کلسیم، روی، منیزیم، سدیم و پتاسیم است.یک فنجان شیر بدون چربی تقریباً 8 گرم پروتئین کامل و باکیفیت دارد که حاوی تمام آمینو اسیدهای ضروری برای رشد و نمو است. کالری، کلسترول و چربی کمی دارد.شیر بدون چربی فواید مختلفی دارد، از جمله توانایی کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان، تقویت دندان ها و بهبود سطح کلسترول. این به تقویت روند کاهش وزن و ساخت (و حفظ) عضلات بدون چربی کمک می کند.

عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده اسموتی ها و شیک ها بسیار محبوب است. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا حفظ کنید، از انواع کم چرب یا بدون چربی استفاده کنید.

ماست منبع غنی کلسیم استخوان ساز است. همچنین سرشار از پروتئین است و حاوی ریبوفلاوین، ویتامین B12 و چندین ماده معدنی است. ماست به دلیل داشتن پروبیوتیک می تواند به هضم غذا کمک کند و علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا را کاهش دهد

خواص مواد مورد استفاده

هر یک از مواد تشکیل دهنده این اسموتی خواصی دارد. موز یک عنصر رایج در شیک ها و اسموتی ها می باشد که به افرادی که نیاز به افزایش وزن دارند کمک می کند. البته اشتباه نکنید، این میوه خوشمزه سالم و با قابلیت نگهداری آسان دارای خواص متعددی است که آن را به یک ماده عالی برای اسموتی تبدیل کرده است.

موز به عنوان یک تقویت کننده فوری انرژی عمل می کند و سرشار از مواد مغذی است. آنها دارای محتوای آنتی اکسیدان بالایی هستند که به افزایش متابولیسم و فیبر های شما برای تسریح فرآیند گوارش کمک می کند.

آنها حاوی ویتامین، پتاسیم، کلسیم، آهن، فولات، منیزیم، نیاسین و ریبوفلاوین هستند. همه این مواد مغذی با تصمین عملکرد صحیح بدن در تناسب اندا و سلامت نقش دارند.محتوای بالای پتاسیم موجود در این میوه فوق العاه به کنترل سطح فشار خون، تنظیم ضربان قلب کمک می کند.

همه کره بادام زمینی را دوست دارند! درست همانطور که ساندویچ شما را خوشمزه تر می کند، کره بادام زمینی نیز می تواند اسموتی غنی از پروتئین شما را به یک نوشیدنی لذت بخش و لذت بخش تبدیل کند. همچنین با ایجاد احساس سیری طولانی مدت به کنترل اشتهای شما کمک می کند. کره بادام زمینی سرشار از پروتئین است.

عسل یک جایگزین عالی برای شکر معمولی است که به طور کلی برای شیرین کردن غذا استفاده می شود. در حالی که شکر گرانول حاوی کالری خالی است که به هیچ وجه برای شما مفید نیست، عسل منبع خوبی از مواد مغذی است.علاوه بر اینکه یک شیرین کننده و انرژی زا طبیعی است، به دفع سموم از سیستم شما نیز کمک می کند. این اسموتی غنی از پروتئین شما را خوشمزه تر و سالم تر می کن

نکاتی برای یک اسموتی عالی

اطمینان حاصل کنید که مخلوط را تا زمانی که همه مواد به خوبی با هم مخلوط شوند، پردازش کنید و یک قوام یکدست به شما بدهد.

ممکن است از اسموتی غنی از پروتئین خود لذت نبرید زیرا مواد به درستی مخلوط نشده اند.

اگر می خواهید اسموتی شما خنک شود، در حین پردازش مواد، چند تکه یخ به مخلوط کن اضافه کنید.

اگر گیاهخوار هستید، می توانید به جای لبنیات از شیر آجیل یا آب نارگیل استفاده کنید.

همچنین می توانید ترکیب های جدیدی از غذاهای فوق العاده را برای تهیه اسموتی غنی از پروتئین خود امتحان کنید.

بهتر است اسموتی خود را فورا بنوشید. اگر بیش از چند ساعت نگهداری شود، مواد مغذی خود را از دست می دهد.

می توانید اسموتی شیر بادام یا اسموتی سبز موز سیب را برای گزینه های جایگزین نوشیدنی سالم امتحان کنید .

اگر می خواهید کالری را کاهش دهید به جای عسل از استویا استفاده کنید.

 

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.