شفا مگ

خواص جو دوسر در صبحانه برای لاغری

صبحانه از بهترین وعده ها است و اضافه کردن جو یا جو دوسر به صبحانه می تواند یک وعده غذایی سالم ، مغذی و کم کالری باشد و به کاهش وزن و لاغری کمک کند.

خواص جو دوسر در صبحانه برای لاغری

صبحانه از بهترین وعده ها می باشد و نباید از وعده های غذایی حذف شود و باید صبحانه را به یک وعده غذایی سالم و مغذی و کم کالری تبدیل کرد.مصرف صبحانه می تواند به شما در طول روز احساس سیری دهد و همچنین باعث می شود که به کاهش وزن کمک زیادی کند.
جو دوسر در زمان صبحانه می تواند فواید و خواص زیادی برای سلامتی و لاغری داشته باشد.

جو دوسر خواص زیادی برای بدن دارد که می تواند باعث درمان اختلالات عصبی، مشکلات پوستی، روده و رحم شود. جو سرشار از پروتئین، منگنز، آنتی اکسیدان، فیبر، اسید فیتیک، ویتامین B1، ویتامین E، فسفر، منیزیم، بیوتین، مولیبدن، مس می باشد.

مواد مغذی و ویتامین های موجود در جو دوسر می تواند از چاقی و اضافه وزن جلوگیری کند و می تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند. مصرف جو دوسر در صبحانه می تواند 20% کالری در طول روز بسوزاند و همچنین باعث تنظیم سطح قند خون و پیشگیری از دیابت نوع 2 می شود.

شما می توانید به راحتی جو را در مواد غذایی همچون شیر، سالاد، اسموتی و ماست اضافه کنید و مصرف آن به مدت یک هفته می تواند بر لاغری و تناسب اندام کمک زیادی کند.مهمترین خواص جو دوسر :

  • کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش قند خون
  • کاهش چربی
  • کاهش بیماری قلبی عروقی
  • افزایش طول عمر

 

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.